Etnik Design


       Merhaba,


       Etnik ürünleri sever misiniz? Açıkçası ben giysi ve takılara bayılırım. Seçenekler okadar çok ki ev tekstilide bir okadar ilgimi çekiyor.  Hem renkler iç açıcı hem de yaratıcılıkta sınır yok. Üstelik el emeği olması herşeyden de güzeli. Bence renklerde o an ki ruh hallerinin birer yansıması.

      Pembe masum,mavi dingin, kırmızı hırslı, yeşil rahatlatıcı... Siz hangi rengi nasıl görürsünüz bilmem ama ben bu şekilde yorumluyor , özelliklede açık renkleri ya da mavi tonlarını tercih ediyorum. Ben burdayım diye bağıran renkler çok tercihim değil çünkü taşıyabildiğimi düşünmüyorum fakat yakışana oldukça imreniyorum.




      Fotoğraflarını gördüğünüz tüm tasarımlar semt_taki instagram sayfasında mevcut.Tek tek üşenmeden yapılmış iğne oyası,boncuk işleri, tablo,tesbih ve hediyelik eşyalar bulabilir ve zevkinize uygun olarak yaptırabilirsiniz.Renk seçenekleriniz sınırsız siz hangi tonu isterseniz onunla yapılıyor , fabrikasyonum diye bağırmıyor.

     Benim yaptırdığım son fotoğraftaki ürünle neredeyse aynı. İşçiliği ben burdayım diyen,beyaz olduğu için az da olsa kirli gelir mi? diye tedirginlik yaşadığım ve hiçbir sorun yaşamadığım kendi seçtiğim renklerle oluşturduğum bir kolye oldu.



 
Ürünleri incelemek isterseniz eğer :https://www.instagram.com/semt_taki/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

 






 

 

   












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401

Huncalife Haven Edt Parfüm