L'OREAL ELSEVE MUCİZEVİ HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

  Hindistan cevizinin yenmesi kadar saçlarda bıraktığı etkide gözlerde kalpler çıkarıyor.


   L'oreal Elseve mucizevi hindistan cevizi yağı serisinin 3 ürününü de severek kullanıyorum. Banyo öncesi bakım maskesini sadece uçlara uygulayıp yaklaşıp 10 dakika bekletiyorum. Saçtan kolay şekilde arınıyor,maske yaptığım günlerde saç kremi kullanmıyorum sadece maskenin verdiği yumuşaklık ve kolay taranma yeterli geliyor. Benim için önemli saçlarımın kolay taranması çünkü saç uçlarım çok karışıyor,banyoda taramazsam sonrasında kolay kolay saçımı açamıyorum.


  Sampuan benim için asla tek başına yeterli değil. Saçlarım yumuşuyor misler gibi kokuyor ,ağırlık hissi yaşamıyorum. Normalde de çabuk yağlanmaz fakat bazı şampuanlar yağlanmayı hızlandırıyor. Elseve saç derimin yağ dengesini korudu.

   Saç kremini çok miktarda kullandığım zaman yağlı bir görünüm bıraktığını farkettim . Banyodan sonra misler gibi parfüm kokusu kalıyor, saçı besliyor. Sürekli topuz yapmama rağmen kopmamaları minimuma indirdi.

    Ben çok sevdim yağlanma süresini hızlandırdı diyenlerde var elbet,bence her saç telinde mis koku ve  bakım var

Yorumlar

  1. Harika tarif etmişsin, mutlaka deneyeceğim. Yaz sonuna iyi gelecek tavsiyeler 😇

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için sizin önerilerinizi deneyeceğim 🥰🥰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yepyeni Bir Marka ''TİANDE''

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401