BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

     Cilt bakımında maske kullanmayı seviyor ve değişik maskeleri de sıkça inceliyorum.

     Gratis Bee Beauty markasının 4 adet parıltılı maskelerini de  gidip geldikçe aklıma kazıdım ve aklıma en çok yatan çeşidini aldım. Açıkçası performans olarak pek bir beklentim yoktu ve içerisindeki simlerin suratımda kalacağını düşünmüştüm ( farklı markadaki en büyük sıkıntım o simleri temizlemekti). 
    


    Dengeleyici pembe maske inci tozu ve meyan kökü özü içeriyor.  Temiz ve kuru cilde ince bir tabaka olarak uygularsanız kuruması daha çabuk ki normal şartlarda 20-25 dk bekletilmesi öneriliyor. Ciltte güzel bir parlaklık ve nem hissi bırakıyor. 

 

    Ciltten çabuk temizleniyor,aşırı kolay siliniyor,tüyleri çekmiyor ve gözenekler üzerinde etkili. Maskeyi soyduktan sonra ılık suyla durulamanız gerekiyor . İndirimsiz fiyatı 7-8 TL.

    Diğer çeşitleri ;
     
    -Rahatlatıcı mavi maske-Yulaf tozu & Ölü deniz tuzu

    -Pürüzsüzleştirici yeşil maske- Jojoba yağı & Kaktüs Özü

     -Nemlendirici mor maske - Gliserin & Hyalüronik Asit

  Bee Beauty ürünlerini incelemek içi Gratis mağazalarını ve internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401

Huncalife Haven Edt Parfüm