LİTTLE BUTTERFLY İLE YAZA MERHABA PARTİSİ KAHRAMANLARI

  Bir önceki yazımda Sena'cığımın   yaza merhaba partisinden size ufak ufak bilgiler vermiştim.

  Sponsorlar o kadar güzeldi ki hali hazırda kullandığım marka ve ürünlerin yanı sıra hiç kullanmadığım ve tatmadığım markalar vardı ki öyle etkinliklerin en güzel yanının yeniliklerle tanışmak olduğunu düşünüyorum.

  Neydi bu kahramanlaştırdığın sponsorlar derseniz;

  1453 OSMANLI ÇUKURAMBAR mekan sponsoru idi ve mekanın,lezzetlerin ve 40 yıllık kahvenin güzelliği asla yatsınamaz. Ayrıca Chocopie atıştırmalıkları ile kahve oldukça lezzetli oldu :)





  @viabezcanta bizler adına özel olarak instagram isimlerimizden çantalar hazırlamıştı ki bez çantaların kullanım rahatlığı ve alanları düşünülünce herzaman kullanabileceğim bir ürün.


  Hele hele gönlümü esaslıca çalan birkaç firma var ki bunlardan biri; Diana Monroe hiç kullanmadığım ürünlerden oluşan bir paket göndermişti. Bronzer ve likit ruju bayram tatilinde yanımda götürdüm,ürün kalitesi ve kalıcılıkları oldukça güzel. Fiyat olarak çok uygun ve ürünlere 7renk kozmetik sayfasından sizlerde ulaşabilirsiniz.


   Bir diğer firma Real Techniquest görünce sevinçten göz bebeklerim büyüdü. Neden mi? O gün makyaj yaparken fondöten fırçamın yarısı yüzümde yapışıp kaldı nazar diyelim ee senelerdir elimden düşürmezsem fırçanın isyanı oldukça normaldi.Yitirdiğim fırçam yeni serisiyle bana gelmiş oldu.Ecotools ve Promani  markalarıda dolu dolu ürünler gönderdi ki o kirpikleri taktıktan sonra artık kuaförler düşünsün gerisini:)




  Vee Markam Kozmetik kocaman sepetlerde dolu dolu bir sürü ürün gönderdi. Cecile ürünlerini severek kullanıyorum,18 numara rujunuda resmen sömürerek kullanmıştım. Deodorant ve parfümleri inanılmaz kalıcı. Diğer ürünleri teker teker kullanıp yorumlayacağım.



   Mymiaplanner aman Allahım bukadar güzel not tutmayı sevmeyene bile yazdırır. Sayfa düzeni,stickerleri planlanamayan hayat için zamanı etkin yönetmek için bir motivasyon kaynağı. Artık bebiş uyuyunca mutfakta Highgenic temizleyiciler ile hızlıca temizliğimi yapıp Fairy ile bulaşıklarımı emin ellere teslim edebileceğim.




  Gül sevenlerin çok seveceği,doğallıktan vazgeçmem diyenlerin elinden düşürmeyeceği Farmasi  Pure Rose serisi cilt bakım ürünleri ile bizlere eşlik etti.Paket o kadar güzel ki üstün körü bilgi vermek yerine enine boyuna kullanıp doğru bilgiler vermek istiyorum sizlere.



  Bir Öznur Serçeler değiliz
 ama muhteşem kirpikler bizimde hakkımız. Ori Güzellik (ORİFLAME) The 
 one Tremendous Big Volume Mascara henüz edinmediğim fakat oldukça merak ettiğim bir üründü,ayrıca matlaştırıcı yüz kremi ve canlandırıcı göz kremi ile en kısa sürede denenecekler arasında.Yorumlarımı bir sonraki yazımda okuyabilirsiniz.





  Yine ilk kez tanıştığım bir diğer marka Tiande üzümlü peeling ilk kullanımdan itibaren çok sevdim. Detayları en kısa sürede blogta.


  Şuan mağlumunuz hamile olduğum için kullanamadığım fakat yumuşaklık,kuruluk ve doğallık için en önemlisi hışırtı sesini sevmediğim için Sleepy  natural ped kavurucu sıcaklar kendimi rahat  hissettirecek gibi.


  El emeği ürünleri sever misiniz? Ben çok severim hele bir de kadın girişimcilerinin  ürünleri ise ayrıca sever ve desteklerim .Işılın çantaları birbirinden güzel çantalar örmüş ve çekilişle bizlere hediye etti. İlk talihli bendim ve muhteşem file çanta enim oldu :)


  Organique doğal içerikli ve daha önce kullanmadığım markalar arasında. Ambalajları oldukça şık. Yine en kısa sürede kullanıp yorumlayacaklarım arasında.


  Lavantanın rahatlatıcı ve ferahlatıcı etkinisi her daim hissedebileceğiniz Bade Naturel %100 Doğal Lavanta Suyu yüz spreyi dolapta bekletip kullandığım ve doğum çantamda da yanımda götüreceğim bir ürün.


   Ah birde Yves Rocher ürünleri var ki herzaman çook severek kullanıyorum ve sürekli olarak stoklarımı yeniliyorum. Gelin görün ki kalem rujlarını hiç almamıştım bu etkinlikte hediye edilen pastel eflatun rengi çocukluğuma annemin gençliğine götürdü beni. Bu renkte bir ruju vardı ve hep gizlice sürekli alıp açar ve koklardım ahh anacım nasılda güzel yakışırdı.


   Buccotherm Türkiye doğal termal suyu ile üretilmiş ve Türkiye pazarına yeni giriş yapmış bir ürün. Hiçbir katkı belgesi içermemesi ile yutulsa dahi çocuklar için ayrıca güven oluşturuyor.


   Eda Taşpınar body mist kırmızı ahududu ve taze narenciye karışımı ile sıcak yaz günlerinde kullanabileceğimiz bir ürün.

   Farklı tasarım sevenler için rengarenk tokalar ile Thebridesside ve farklı takılar  ve aksesuarlar ile Think for fun bizleri mutlu etti.

   Ve yine hamile olduğum için kendi saçımda kullanamadığım ve kayınvalidemde kullandığımız Neva Color Premıum saç boyaları bizlerleydi . Benim tercihim 3 Koyu Kahve idi.Beyazları kapatmakta ışıltıda oldukça iyi.


   Hc Care cilt aydınlatıcı peeling ve hızlı saç kurtarıcı ve canlandırıcı terapi  ürünleri yine dikkatimi çeken ürünler arasında yer alıyor ki bakım kompleksini kullanıp verim almış olmamda unun büyük etkisi var.


   Her yıl Isparta güllerinden hasat edilen ve senelerdir kullandığım Otacı gül özlü el ve vücut kremi %100 doğal gül suyuda severek kullanmaya devam edeceğim ürünlerin arasında.


  Kuru şampuan ve at kuyruğu bitki özlü şampuan ile Revox Gamze hanımda güler yüzüyle bizlere eşlik etti. Çok özlemiştim görünce ayrıca mutlu oldum


  Beyaz sabun kokusu sevmeyen var mı? Açıkcası ben ev temizliğinde severim ama kişisel temizlikte çok tercih etmezdim . Vione köpük sabunlarının kokusu çok hafif ve bu algımı kırdı geçti



   Evet evet biliyorum çok yazdım birazcık sıkıldınız ama emek ve sponsorlar çok ve güzel olunca yazmaktan kendimi alamadım. Ayrıca ürünleri kullananlarda yorum kısmına bilgilerini paylaşırsa daha çok kişiye ulaşabileceğimizi düşünüyorum

  Hepinize keyifli okumalar.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yepyeni Bir Marka ''TİANDE''

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401