HIGHGENİC FIRÇALI LEKE ÇIKARICI

 Ev hanımlarının en büyük sorunu zorlu temizlik işleri ve çıkmayan lekeler...

 Salça lekelerini seven ev hanımı var mıdır peki? Bu sorunun cevabını hep bir ağızdan söylediğinizi duyar gibiyim.

  Kıyafetlerde ve mutfakta damlamış lekeler büyük zorluk helede halıları her zaman yıkamaya gönderemiyoruz.

  Bende mutfak halımı berbat ettim nasıl yaptım bilmiyorum ama belirli yerlerde damlamış salçalar vardı.
 

  Damlamış lekenin üzerine HiGHGENİC FIRÇALI LEKE ÇIKARICI ile deterjanlayıp beklettim. Nemli bir bez ile de temizledim.






   İşte size muhteşem sonuç.


   Ürünü ev tekstili,giysi,halı,araba döşemesi gibi alanlarda da kullanabiliyorsunuz.
Ayrıca instagram hesabım MAKYAJBENİMDUNYAM da bebek kakaları üzerine de yazdım. Okumak için sayfamı tıklayabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

Huncalife Haven Edt Parfüm

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401