Cire Aseptine Salyangoz Maskesi

  Salyangoz adı geçen tüm ürünlere karşı ön yargı ile yaklaşan ben,bu kez  Cire Aseptine yoğun bakım salyangoz maskesi kitini deneyimledim.



  Salyangoz maskesi,ciltteki kuruluk,pullanma  ve yaşlanma etkilerini azaltıyor,yıpranmış ve yorulmuş ciltler için bakım sağlayıp cildi nemlendiriyor ve kolajen üretimini arttırıyor.

  Dermotolojik olarak test edilen bu maske parabende içermiyor.

  Üstelik tazelik ve bakım özelliklerinide birarada toplamış.

  3 aşamalı olan bu maskede önce;

1)-Etkin bakım kremi uygulanarak ön hazırlık yapılmış oluyor. 

2)-Her maske gibi temiz cilde uygulamak çok önemli.20-30 dakika bekletiliyor ve maske çıktıktan sonra yıkanmayıp kalan öz cilde masaj yapılarak yediriliyor.

3)-Gece kremi ,gece boyunca daha canlı bir görünüme kavuşturuyor.

  Şimdi gelelim benim yorumlarıma;



*Etkin bakım kremi ,saç bakım kremi kıvamı ve kokusunda, bu benim için rahatsız edici bir koku değil ama hassasiyeti olanlar sevmeyebilir.Yapış yapış değil ve kolay emiliyor.

*Klasik kağıt maske ve içerisindeki solüsyon daha yoğun ve her maske gibi benim yüzüme büyük,yüzüme tam oturmadığı için alt ve sol kısımdan sürekli olarak düzeltmek zorunda kaldım.Çıkardıktan sonra herhangi kızarıklık veya yanma yoktu ama maske yüzümde olduğu sürece sol göz altımda yanma hissettim.Ağır ya da rahatsız edici bir kokusu yok.Cildim yumuşacık ve pamuk gibi oldu amaaaa 2-3 saat sonra 2 sivilce merhaba dedi.

*Gece kremi sürülürken kadife gibi his bırakıyor,cilt tarafından kolay emiliyor. Sabah uyandığımda gördüğüm aydınlık görünümü çok sevdim.

  Kısacası bu maske birkaç olumsuzluk dışında benim sevdiğim bir maske oldu.

Yorumlar

  1. ilk kullanımda sivilce yapması normal bence çok önemli değil deneyebilirim ben de..

    YanıtlaSil
  2. Ben çok önyargiliyim asiri bir fobim var.

    YanıtlaSil
  3. Salyangoz özü biraz gözümü korkuttu ama çokta faydalı olduğunu biliyorum. Aslında sivilceye meyilli bir cildim var ama meraktan alır denerim ben bunu :)

    YanıtlaSil
  4. Sivilce yapması biraz kötü ama denemek isterim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401

Huncalife Haven Edt Parfüm