Anew Cildi Yenileyen Ampüller

   Yaş aldıkça ciltteki kolajen üretimi yavaşlıyor ve cilt esnekliğini kaybederek kırışmaya başlıyor.

   Daha yorgun, solgun ve yaşlı bir görünüme neden oluyor. Vücudumuzda farklı  tipleri olan kolajenlerin azalmasını yavaşlatmak elbette ki mümkün ve pek çok farklı yolu var. İçten desteklemeyi seçebileceğiniz gibi benim gibi dıştan güzelleşmeyi, kozmetiklerden yardım almayı da seçebilirsiniz.

   Ben Avon  ANEW CİLDİ YENİLEYEN AMPÜLLERİ kolajen bakımı tercih ettim.





  7 yıllık kolajen kaybını 7 günde onarmayı vaad ediyor.

   Peki işe yarıyor mu?

   Ayda 1 kez 7 günlük kür şeklinde uygulanması öneriliyor ve ambalaj içinde 7 adet ampül var. Şuan 2. kürünü bitirdim ve bir kolajen bakımdan sonuç almak için minimum 3 ay kullanmış olmak gerekiyor. Cildimde güzel bir canlılık ve ince çizgilerde dolgunluk söz konusu. Cildime verdiği nem çok güzel.



   Temiz cilde gece uygulamayı tercih ediyorum ki, gündüzde kullanabilirsiniz. Tüm yüz, boyun bölgesi için yeterli. Sonrasında nemlendirici kreminiz ile desteklemeyi unutmayın.

   Tüm yaş grupları ve cilt tipleri için uygun. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve dünyadaki tek protinol teknolojisine sahip. 




@makyajbenimdunyam


Yorumlar

  1. Cildim için hangi kolajeni almalıyım derken sizi keşfettim, kesinlikle deneyeceğim... Faydalı bilgiler için teşekkürlerimi sunuyorum Şükran Hanım Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu ampullerin nem vermesini sevmiştim ama 7 günde kolojen takviyesi biraz fazla iddialı. Kozmetiklerdeki kolojen çok da etkili olmuyor ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
  3. cilde verdiği nem fena değil ama ayda bir fazla olabilir diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yepyeni Bir Marka ''TİANDE''

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401