OZONLABS SEPİA ANTİ-AGİNG SERUM

   Sizlere daha önce OZONLABS markasına ait maske izlenimlerimi anlatmıştım, şimdi sıra serum yorumlarımda.



   Sepia anti-aging serum C,D,E ve A vitaminleri içeriyor. Yaşlanma karşıtı ve çok başarılı bir makyaj bazı. İçerisinde ayçiçek yağı ve çivit otu yağı bulunuyor haliyle yapısı baya yağlı ve ben gece uygulamayı tercih ediyorum; bu yağlı yapı aynı zamanda harika  makyaj sabitleme sağlıyor. Makyaj gram yerinden oynamıyor, canlı ve pürüzsüz duruyor.



   Kuru ve karma ciltler kullanabilir, ben karma ciltliyim gün içinde makyaj yapmadığım zaman diliminde uyguladığımda cildim çok yağlı durduğu için sevmedim. Bu sebeple kuru ciltlilerin bayılacağı bir serum.

   Sürüldüğünde hafif bir gerginlik oluşturuyor, az öncede belirttiğim gibi gece uyguluyorum ve yumuşacık yoğun nemli cilt ile uyanmak kendimi çok iyi hissettiriyor.

   İnce çizgiler üzerinde etkili olan bu serumu düzenli kullanım şart. Üstelik bu sırada gözenekleri de sıkılaştırıyor. Tekrar ediyorum DÜZENLİ KULLANIM!!! 5 gün kullanıp 6.günde mucizeler bekleyip olmadı diye kullanmayı bırakırsanız bu etkiyi göremezsiniz.

    Serum sıvı, yapısı olarak yoğun az miktarda kullanabilirsiniz. Daha güzel bir sonuç almak isterseniz ; yüz masajı ya da roller masaj taşlarından yardım alabilirsiniz. Ben henüz masaj taşı almadığım için  el ile yüz masajı yapıyorum.

   NOT:AKTİF SİVİLCENİZ VAR İSE KULLANIMA ARA VERMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM,YAPISINDAN DOLAYI BU SÜREÇTE SİVİLCENİZİ ARTTIRABİLİR


   Ozonlabs ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası mevcut, serum alınca tonik hediyesi var.24 saatte kargoya veriliyor ve bu güzel marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Yorumlar

  1. cildiniz çok güzel bu serum sayesinde mi ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

Huncalife Haven Edt Parfüm

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401